Review score
7,6 /10Kenmerken
Premie
7,7 /10
Service
7,5 /10
Lees alle 13 beoordelingen
Martine
Premie
Service
Ik kon goed met mijn vragen terecht en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik hoop dat mijn familie mijn verzekering niet snel hoeft te gebruiken, maar als het zo ver is weet ik dat dle alles goed zal regelen en mijn familie zal helpen. Geeft een gerust gevoel.
Martine
Ik kon goed met mijn vragen terecht en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik hoop dat mijn familie mijn verzekering niet snel hoeft te gebruiken, maar als het zo ver is weet ik dat dle alles goed zal regelen en mijn familie zal helpen. Geeft een gerust gevoel.
michael
Premie
Service
Ronduit slecht. Na 4x bellen over een adreswijziging nog steeds geen juiste papieren ontvangen en daarna ook nog eens administratiekosten in rekening brengen want er zou niet op tijd betaald zijn. Oorzaak van het probleem… De een jaar eerder doorgegeven adreswijziging niet doorvoeren en mij nu behandelen als een wanbetaler en daarna ook nog eens tot 4 maal toe niet nakomen van de gemaakte afspraken namelijk het sturen van een polisoverzicht, het sturen van een overzicht met het juiste te betalen bedrag, het sturen van een machtiging automatische incasso en het niet in rekening brengen van administratiekosten. Wat krijg ik.. alleen een polisoverzicht en een verzoek tot adreswijziging. De adreswijziging is nu doorgevoerd dus waarom krijg ik dat verzoek nog. Wanneer ik wederom bel krijg ik na enkele dagen een herinneringsbrief voor het te betalen premiebedrag met administratiekosten. Hoezo herinneringsbrief? Waar blijft de eerste normale brief? Wanneer je ze dan aan de telefoon hebt wordt gezegd dat het niet betaald hoeft te worden maar wanneer je het overzicht krijgt staat het er ineens wel op.. Bij wederom telefonisch contact wordt aangegeven dat dat er alvast maar opgezet is omdat er zoveel mensen zijn die niet betalen en men er nu dus standaard vanuit gaat dat mensen te laat of niet gaan betalen. Iedereen is dus nu ineens een wanbetaler. Wanneer je vraagt om een bevestiging dat je dat conform afspraak niet hoeft te betalen wordt er glashard gezegd dat dat niet mogelijk is en ik hen maar moet vertrouwen dat het afgeboekt gaat worden. Welk vertrouwen.. Tot 4x toe een afspraak met mij overeenkomen en zij deze telkens niet nakomen en nu moet ik hen wederom vertrouwen? Het vertrouwen is weg, sterker nog.. mocht ik komen te overlijden is die 2,5 euro administratiekosten een hele mooie reden voor de verzekeringsmaatschappij om onder de uitkering uit te komen. Het is immers een verzekering en een verzekering keert niet uit bij een betalingsachterstand. Het lijkt er op dat ze het expres doen om onder de uitkering uit te komen. Kortom, ga niet verhuizen want anders wordt je als wanbetaler behandeld en is je verzekering niets meer waard. Sinds 1994 klant en zo onbeschoft behandeld worden, onbegrijpelijk.
Cees
Premie
Service
matig, hoor er weinig van
vd meer
Premie
Service
denkt goed mee
Ida
Premie
Service
Er wordt liefdevol gewerkt.Ik mocht helpen mijn moeder verzorgen,samen met 2 dames van de
DLe.De manier waarop ze met moeder omgingen en de uitleg naar mij toe heeft me veel verdriet bespaart.Alle lof voor de verzorging van de DLe uitvaartverzekeraar.
geerts
Premie
Service
Altijd al een verzekering gehad bij dle en is uitstekend geregeld. prijs kwalitietsverhouding lijkt mij hier prima voor elkaar
Adriana
Premie
Service
Op alle fronten gewoon top.
Vrouwke
Premie
Service
Vriendelijke mensen , staan dag en nacht voor de klanten klaar om hulp te bieden.
jacob goeree
Premie
Service
Aardige verzekering, heb ze nog niet nodig gehad.
Annie
Premie
Service
Tevreden tot dusver
W.J van de Berge
Premie
Service
Uitmuntende verzekering goed en niet te duur
aidney
Premie
Service
Het is een erg goede verzekering