Lifetri

Beoordelingen, klachten en ervaringen van Lifetri.


Premie
7,7

Service
7,7

Contactgegevens

Hoofdkantoor:
Olympia 1
1213 NS
Hilversum

Telefoonnummer:
Algemeen: 035 – 54 80 808
Overlijden melden: 0800 – 02 22 323

Postadres:
Postbus 1020
1200 BA
Hilversum


Lifetri heeft in 2018 Nuvema overgenomen en laatstgenoemde werd oorspronkelijk opgericht als de Stichting Begrafenisfonds Grongen in 1949 in Groningen. In 1958 veranderde de naam naar de Nederlandse Uitvaart Verzekering Maatschappij, afgekort Nuvema. Naar schatting heeft de verzekeraar ongeveer 300.000 klanten.

Echter is de verzekeraar in de zomer van 2019 verder gegaan onder de naam Lifetri.

Lifetri biedt enkel natura uitvaartverzekeringen aan en werkt met een groot landelijk netwerk van uitvaartorganisaties.

Datzelfde Lifetri heeft overigens begin 2019 ook de uitvaartverzekeringen van Klaverblad overgenomen.

122 beoordelingen

  • R Rimmy

    Na enkele mails,sinds december 2022,elke maand te hebben gestuurd over een gedrukte versie van een wensenboek,krijg ik alleen maar een automatische mail terug,dat het druk is …dit is echt niet normaal dat men me geen fatsoenlijke mail terug kan sturen,dat het wensenboek naar me te gezonden word !!

    Premie:

    Service:

  • B Bruinsma

    Onbetrouwbaar. Komt afspraken niet na. Geen aanrader.

    Premie:

    Service:

  • B Bruinsma A.

    Zeer slecht. Absoluut geen vertrouwen in de deze partij. Zonder kennisgeving heeft Lifetri het stokje overgenomen van Klaverblad. Geen duidelijkheid over polis, afkoopbedrag, enz. Geen aanrader.

  • C Cobi Ebbens

    Ik was altijd bij Nuvema, nooit geen problemen. Heb ook nooit geen bericht gehad dat lifetri nuvema had overgenomen.
    Eigenlijk nooit iets van hen gehoord ivm mijn polis.

  • B Beverdam

    Mijn client heeft nooit bericht gehad dat de verzekering overging van NUVEMA naar Lifetri.
    Daar ben ik via internet achter gekomen. Dat is nog tot daar aan toe. Wat mij stoort is dat mijnheer ieder jaar bericht krijgt dat hij een forse storting moet doen i.v.m. gestegen kosten.
    Wij hebben nu besloten de verzekerde diensten aan te passen aan de huidige situatie van mijnheer. In de hoop dat het verzekerde bedrag nu voldoende is.

  • A Aad keizer

    Waardeloos. Overgenomen van Klaverblad. Ze reageren niet op mails en klachten. Behalve een automatisch antwoord dat het druk is. Ik wil weg bij dit clubje en mijn polis premievrij maken. Als ik alle klachten zo lees heb ik nog een lange weg te gaan. Hopelijk gaat LifeTri een keer aan alle klachten iets doen!

    Premie:

    Service:

  • M M. J. Boogaard

    Kan hier moeilijk een beoordeling aan geven. Nooit bericht ontvangen van de wijziging
    Klaverblad naar Lifedri. Had hierover wel graag een nieuwe polis verwacht.

  • O Olaf Blok

    Ineens afschrijvingen van Lifetri. WTF. Wie zijn dit? Gewoon gestorneerd.
    Nu ik deze vergelijker lees kom ik er achter dat het het oude klaverblad is.
    Maar ook dat je er kennelijk zo snel mogelijk weg moet wezen, en dat dat waarschijnlijk heeel lastig gaat zijn. Kijken of mn verzekeringsman er iets mee kan. Ben in ieder geval nu al klaar met die partij.

    Premie:

    Service:

  • K Kees

    Twijfelachtig,omdat ik 2 weken geleden een e-mail gestuurd heb en het enige wat ik terug krijg is een automatische e-mail dat mijn mail ontvangen is want het is zo druk dat ze geen tijd hebben word er vermeld.

  • K Kuipers

    Waardeloos. Lifetri heeft de Uitvaartverzekering overgenomen van Klaverblad verzekeringen. Er zou niets veranderen.

    Bij eerste afschrijving blijkt toch wel: de premie is direct met 10% gestegen. Na telefonisch meer dan een uur in de wacht te hebben gestaan bij de Lifetri klantenservice, krijg ik op mijn vraag hoe het kan dat het tarief gestegen is: “Dat kan, dat is heel gebruikelijk. Prijsindexatie is altijd tussen de 5 en 10%”. En het blijkt dat ze de klant ook helemaal niet gaan informeren over prijswijzigingen.

    Kortom: bij Lifetri hoef je geen service te verwachten en is het altijd weer spannend met hoeveel ze het tarief gaan verhogen. Ik ga onderzoeken of ik deze verzekering premievrij ga maken en een uitvaartverzekering elders ga regelen.

    Premie:

    Service:

  • P P.van Eijk

    Ik raad iedereen geen uitvaartverzekering of verzekering van welke aard dan ook af te sluiten bij Lifetri. Mijn oorspronkelijke Klaverbladverzekering is zonder dat wij dat wisten overgegaan naar Lifetri: geen info van Klaverblad, geen info van Lifetri. Na contact met de Lifetri-klantenservice ( na een wachttijd van bijna een uur) bleek dat het online klantenportaal nog niet werkend is. Een polis heb ik van Lifetri nog niet ontvangen, Klaverblad heeft het portaal voor de levensverzekeringen al afgesloten. Kortom, het is, ook juridisch een zeer vage zaak. Consumenten: ga niet met deze partij in zee!

    Premie:

    Service:

  • M Marion

    Al ruim 2 maanden ik aan het bellen met Lifetri over mijn overlijdensrisicoverzekering die verpand was aan de hypotheekverstrekker, de hypotheek is gestopt, hiervan is ook bericht naar Lifetri gedaan, maar tot nog toe wordt er nog steeds elke maand het bedrag van mijn rekening geschreven, als je belt krijg je het standaard verhaal dat door de overname van Klaverblad er een enorme achterstand is, dus maar moet wachten. Belachelijke slechte service.

    Premie:

    Service:

  • L Leo

    Waardeloos ik wacht nu al maanden op antwoord, verzekering is overgegaan ban klaverblad naar lifetri. Vanaf dat moment werd de verzekeringe gewoon overgezet naar iets anders en er komt gewoon geen enkele reactie ik overweeg nu sterk een klacht bij het KIV te gaan indienen.

  • E Elvera

    Waardeloos. Overgenomen van Klaverblad. Kwam ik per toeval achter. Ze reageren niet op mails en klachten. Ik wacht al meer dan een maand op mijn afkoop. Ook geen ontvangstbevestiging ontvangen op mijn mails. Ook geen reactie of ontvangstbevestiging op mijn klacht… 1 woord heb ik hiervoor…. Waardeloos.

    Premie:

    Service:

  • E Elvera

    Waardeloos. Overgenomen van Klaverblad. Kwam ik per toeval achter. Ze reageren niet op mails en klachten. Ik wacht al meer dan een maand op mijn afkoop. Ook geen ontvangstbevestiging ontvangen op mijn mails. Ook geen reactie of ontvangstbevestiging op mijn klacht… 1 woord heb ik hiervoor…. Waardeloos.

    Premie:

    Service:

  • A ArieB

    Zonder kennisgeving is onze overlijdensrisicoverzekering overgegaan van Klaverblad naar Lifetri. Reeds meer dan een half jaar geleden een verzoek ingediend tot het premievrij maken van deze verzekering. Na meerdere telefonische gesprekken (“we zijn overgeschakeld naar een ander systeem”) in die periode nog steeds GEEN bevestiging van ze ontvangen. Schandalig dat het Lifetri niet lukt om binnen zes maanden een e-mail te sturen ter bevestiging.

    Service:

  • B Brenda

    De premie zal prima zijn, hier heb ik geen idee van. Maar wat een zeer slechte zaak is dat na melding van overlijden en na uitbetalen verzekerde bedrag er gewoon doodleuk de maand er na weer een automatische incasso plaatsvond. In deze branche kan je zulke (domme) fouten gewoon niet maken. Is puur een kwestie van administratie op orde hebben en een stuk inlevingsvermogen.

    Premie:

    Service:

  • D dieters

    Ik vind deze verzekering erg slecht…. ten eerste hebben wij nooit bericht gehad dat het van nuvema naar Lifetri is gegaan terwijl de meneer aan de telefoon zegt van wel …beetje vreemd mijn ouders – dochters- en wij zelf wonen ieder op een eigen adres en geen bericht
    ten tweede .. wist ik niet dat het geld wat over is je je daar voor moet verantwoorden wat je daar mee gaat doen dus rekeningen bewaren die willen ze zien…. mijn vader is overleden nu heb ik een assierraad… het is nu zo erg dat ik naar mijn gevoel mij moet verantwoorden of het wel klopt …Lifetri belt achter mijn rug om naar de juwelier of ik dat daadwerkelijk cash heb betaald terwijl ik de rekening bij hun moest inleveren..ik bellen met lifetri omdat ik hier erg verdrietig van word omdat ze je het gevoel geven dat ze je niet geloven …zegt die man voor de telefoon dat is gedaan om u te ontlasten vind het een dikke lul verhaal je bent al verdrietig en dan vertrouwd de verzekering je ook nog niet dit is te gek voor woorden
    Maar ik heb dus nooit bericht gehad dat je het overgebleven bedrag moet gebruiken voor wat dan ook …
    Een excuus heb ik ook echt niks aan … vind het ronduit belachelijk

    Premie:

    Service:

  • C Christiaan

    Waardeloze service. Mijn overleden moeder had voor mij een verzekering afgesloten. Buiten mijn weten om, is deze automatisch op mijn naam gezet. Heb hierover geen correspondentie ontvangen, tot de brief van een incassobureau. De klacht die ik hierover heb ingediend, is niet eens goed gelezen door de behandelaar. Gelukkig heb ik elders een verzekering afgesloten.

    Premie:

    Service:

  • Q Quiona

    Door persoonlijke omstandigheden moest ik mijn oude verzekering wijzigen en dat werd zonder enkele problemen geregeld. Binnen 5 dagen had ik de nieuwe polis al binnen.

    Nuvema is flexibel, want je kan op elk moment je verzekering weer aanpassen. Ik zou Nuvema zeker aanraden!

    Premie:

    Service:

  • R ronald

    zijn gewoon goed

    Premie:

    Service:

  • N Nijhoff schoep

    Alles is goed aan de verzekeraar

    Premie:

    Service:

  • C Christophe Ramakers

    Heb er van mijn overleden kennissen geen klachten over gehoord.

    Premie:

    Service:

  • R Ria

    goed

    Premie:

    Service:

  • J Jesse Vermeer

    Uitstekend. Goede premie, nooit problemen.

    Premie:

    Service:

  • A Achterberg

    Goede service en afhandeling

    Premie:

    Service:

  • J Jaap

    Keurige en correcte behandeling… Heel fijn

    Premie:

    Service:

  • K Klein Haarhuis.J

    alle gemaakte afspraken komt men perfect na.

    ook na de plechtigheid informeert men nog en geeft tips en of aanbevelingen.

    Premie:

    Service:

  • J Jan Kas

    Geen idee.
    Ik heb gelukkig alleen nog premie betaald.
    Dus nog geen ervaring met deze verzekeraar.

    Premie:

    Service:

  • V Van ven

    Prima en duidelijk

    Premie:

    Service:

  • L lisanne

    Fijne uitvaartverzekeraar met duidelijke afspraken.

    Premie:

    Service:

  • B bergenhuizen

    heel goed geregeld

    Premie:

    Service:

  • F fred poederooijen

    helaas nodig

    Premie:

    Service:

  • S Soraja

    Zeer tevreden. Ben al jaren verzekerd bij hun. Premie niet hoog en oog voor mijn wensen.
    Wijzigingen heb ik altijd makkelijk kunnen doorgeven.

    Premie:

    Service:

  • W Walter Kweens

    Het is een alles in een verzekering die de hele uitvaart op zich neemt en verder geen zorgen achter af mee brengt

    Premie:

    Service:

  • A Attie Niemendal

    een hele goede verzekeraar

    Premie:

    Service:

  • A Adriaan

    Een ietwat vage verzekeraar, men communiceert niet erg helder, of ik begrijp het verkeerd. Alleen bij de premiestijging zijn ze erg duidelijk. Zijn overigens wel deskundig ook in delegeren

    Premie:

    Service:

  • N n.p.l

    ik vind klaverblad een fijne uitvaartverzekering,
    nooit geen problemen mee.

    Premie:

    Service:

  • W w.woudenberg

    Geeft op tijd antwoord, premie acceptebel

    Premie:

    Service:

  • P P homans

    Een betrouwbare service gerichte verzekeraar die makkelijk te bereiken is.

    Premie:

    Service:

  • K Koorn

    Mag allemaal wat simpeler, alles op 1 polis niet ik voor onze zoon en mijn man voor onze dochter

    Premie:

    Service:

  • J Jhh lubach

    Goede verzekering als je vragen hebt je belt en ze komen op afspraak bij je langs daarnaast zetten ze de wensen op papier en 1 blijft bij ons en 1 gaat naar nuvema we worden super behandeld .echt een aan rader.liefs familie lubach.

    Premie:

    Service:

  • J Jhh lubach

    Goede verzekering als je vragen hebt je belt en ze komen op afspraak bij je langs daarnaast zetten ze de wensen op papier en 1 blijft bij ons en 1 gaat naar nuvema we worden super behandeld .echt een aan rader.liefs familie lubach.

    Premie:

    Service:

  • H h.waleboer

    is een hele goede en doet alles

    Premie:

    Service:

  • J John

    goed geregeld en achter af sta je niet voor verrassingen .

    Premie:

    Service:

  • J John Janssen

    Alles goed geregeld en je hoeft achter af niet voor verrassingen te staan

    Premie:

    Service:

  • F F.Muntinga

    De service zal blijken na een overlijden. De verwachting is dat dit zeker prima zal verlopen, aangezien er nog nooit problemen zijn geweest, die niet opgelost konden worden. Raad deze verzekering iedereen aan.

    Premie:

    Service:

  • K Karin van buul

    Goede verzekering tussentijds wordt je benaderd of je nog wel voldoende verzekerd bent

    Premie:

    Service:

  • T Tea van der Meer

    Ben tot nu toe zeer tevreden .
    Ik krijg regelmatig een overzicht .

    Premie:

    Service:

  • J Jolanda

    Niks waard
    Je krijgt geen antwoorden terug als je belt of mailt
    Onbeschoft

    Premie:

    Service:

  • H Herman Burgers

    Ben al heel lang lid van Monuta, nooit geen toestanden.

    Premie:

    Service:

  • T Tineke

    ben momenteel zeer tevreden over de uitvaartverzekering Ik was te hoog ingeschaald en dat vertelden ze me ook, eerlijk.

    Premie:

    Service:

  • R richard b

    klant vriendelijk en betaalbaar en behulpzaam

    Premie:

    Service:

  • J Jannie

    veel te duur heb 74 jaar betaald en steeds moet ik meer betelen denl dat hun villa nog te klein is

    Premie:

    Service:

  • H Henk tankink

    Gewoon doen hun werk

    Premie:

    Service:

  • C Cor robbertsen

    Zeer duidelijk en niet te duur

    Premie:

    Service:

  • P Petronella Smit

    Goede, betrouwbare en degelijke verzekering met oog voor het menselijke aspect. Snelle afhandeling, prima.

    Premie:

    Service:

  • I ingrid van der blom

    ik vind dat klaverblad een goede uitvaart verzekering heeft die voldoet aan mijn wensen

    Premie:

    Service:

  • S Stolle

    Deze verzekeraar blijft je op de hoogte houden van alle ontwikkelingen op het gebied van uitvaarten
    kosten etc. Hen dan ook een geïndexeerde premie. mede op advies van hun. Krijgt dan ook ieder jaar een overzicht Of het verzekerde bedrag wel of niet moet worden aangepast.

    Premie:

    Service:

  • R Rene Peeters

    Een goede verzekering voor een betaalbare prijs en een goede service

    Premie:

    Service:

  • A A. van Hoegee

    Tot nog toe goed, maar of ze werkelijk goed zijn merken ze pas na mijn dood

    Premie:

    Service:

  • H h.duine

    gewoon erg goed

    Premie:

    Service:

  • I Irena Kyc

    Gelukkig uf ik tot nu tu geen gebruik maken van de diensten van Klaverblad maar mij kennissen vel en huni zij diek tevreden

    Premie:

    Service:

  • B Brandsma

    Goed

    Premie:

    Service:

  • G G.R.Koopmans

    Gelukkig nog geen ervaring mee gehad , behoudens polis en premie
    Tot nu toe een tevreden klant

    Premie:

    Service:

  • W willem

    duidelijk en jaarlijks een brief hoe we er voorstaan

    Premie:

    Service:

  • J Jannie

    Goed

    Premie:

    Service:

  • B Barbara Hagendoorn

    Prima

  • J Jan Loonstra

    Prima premie, al jaren geen problemen. Geen gebruik nog van hoeven maken gelukkig. Service tijdens levende deel prima, over afhandeling daarna kan ik nog niet over oordelen gelukkig.

    Premie:

    Service:

  • V van den Hurk

    Goed

    Premie:

    Service:

  • M Marjo

    Lijkt eerlijk en betrouwbaar en niet duur

    Premie:

    Service:

  • J Jaap Lub

    Geweldige service, geweldige begeleiding! Perfect.

    Premie:

    Service:

  • G Gerard

    Zekerheid voor alles

    Premie:

    Service:

  • P peter

    Alledaags

    Premie:

    Service:

  • D Dave

    De beste verzekeraar hier betaal je nooit teveel.

    Premie:

    Service:

  • A André

    Goede verzekering. Wijzigingen in de polis worden duidelijk doorgegeven

    Premie:

    Service:

  • I irena

    Uitstekend in alle opzichten

  • I irena

    Uitstekend

  • R robert

    Goede premie
    Ben zeer tevreden

    Premie:

    Service:

  • J johan

    recht door zee, daar gaan een hoop mensen mee. zeker weten klaverblad is niemand vergeten

    Premie:

    Service:

  • P Petronella Smit

    Bij Klaverblad heb ik het gevoel dat het niet alleen maar over geld gaat en dat vind ik belangrijk, een uitstekende service.

    Premie:

    Service:

  • S Saskia Kok

    Hele goede verzekeraar. Geen poespas en alles heel duidelijk. Premie is goed te doen, niet te hoog. Komen hun afspraken zeer goed na.

    Premie:

    Service:

  • S Sara van den berg

    Klaverblad is alles wat ik verwacht had

    Premie:

    Service:

  • S Sara van den berg

    Goed

    Premie:

    Service:

  • S Samantha

    Ik vind het een fijne verzekeraar. Zij houden mij op de hoogte en staan mij vriendelijk te woord wanneer ik vragen heb, of wanneer iets onduidelijk is.

    Premie:

    Service:

  • J J.J.

    Heb meerdere Klaverbald verzekeringen lopen en daarom ook m’n begrafenis verzekering hier afgesloten. Zijn wel stuk duurder dan de rest. Als ik dat eerder had geweten had ik anders doen besluiten.

    Premie:

    Service:

  • K Klaas

    Prima wat hoger dan anderen, wel; prima service. Je bent geen nummertje

    Premie:

    Service:

  • I Irena Kyc

    Alles tot in de puntjes goed geregeld.

    Premie:

    Service:

  • W Willigenburg

    Prima.

    Premie:

    Service:

  • R R.J.B.v Dam

    Prima

    Premie:

    Service:

  • H Hanny

    Goede verzekering no nonsens duidelijk. Erg vriendelijk. Jammer genoeg nodig gehad heel goed geregeld allemaal

    Premie:

    Service:

  • D Dusinovic

    Nog geen ervaring mee! Ik ben al lang verzekerd bij deze verzekering.

    Premie:

    Service:

  • C C.H Robberrsen

    Prima geregeld. Alles zeer duidelijk.

    Premie:

    Service:

  • L Leendert

    Goed

    Premie:

    Service:

  • I Ingrid van koot

    Goed, houd je geregeld op de hoogte en je kan iemand thuis laten komen voor informatie over je polissen.

    Premie:

    Service:

  • S Sea

    Deze verzekering is van grote klasse, de prijs is laag en de service is uitermate hoog. Ik zou deze aanbevelen.

    Premie:

    Service:

  • M Mariette Geets

    Goed.
    Hoop hem nog niet nodig te hebben voorlopig.

    Premie:

    Service:

  • S Suzanne

    Top!

    Premie:

    Service:

  • J Jose

    Goede verzekeraar met veel keuze in looptijden.

    Premie:

    Service:

  • A A. van Hoegee

    Tot nog toe geen problemen. Maar het is een overlijdens verzekering en ik ben nog niet overleden
    Dus het succes van de verzekering is nog niet bekend.

    Premie:

    Service:

  • D Denorah

    Ik zit er nu niet meer.. maar heb het jaren gehad.. nooit problemen gehad. Goede verzekering

    Premie:

    Service:

  • M M Schoenmakers

    Goed

    Premie:

    Service:

  • F Felice

    Heel goed

    Premie:

    Service:

  • H Henk de jong

    Goed

    Premie:

    Service:

  • A Astrid Paauwe

    No nonsense: eerlijk en duidelijk.

    Premie:

    Service:

  • G Gerbrandt

    Gerenommeerde kleinere verzekeraar. Biedt voor uitvaartverzekeringen op kapitaalbasis een uitstekend product; scherpe premiestelling met goede voorwaarden (jaarlijks stijgende verzekerde bedragen)

    Premie:

    Service:

  • A Anne-Lies

    Prima al is er geen contact. Behalve de afschrijving gebeurt er niks

    Premie:

    Service:

  • A arie van Hal

    Goed. Duidelijk en betrouwbaar en een erg goede klanten service

    Service:

  • T truus

    Deze verzekeraar helpt je goed en je kunt jouw verzekering zelf samenstellen zoals jij het wenst

    Premie:

    Service:

  • B Bert

    No nonsens gewoon een degelijke maatschappij. Prettige medewerkers als je belt doen ze wat ze beloven. Eigenlijk moet het niet eens nodig zijn dit te noemen, maar schijnbaar zijn we andere (horkerige behandeling) gewoon gaan vinden. Terwijl dit niet gewoon is

    Premie:

    Service:

  • N N Tiebesl

    Duidelijk, behulpzaam en enorm klantvriendelijk

    Premie:

  • I Iwan

    De verzekeraar is duidelijk en transparant. Goede prijs kwaliteit verhouding en zou ik ook zeker aanraden.

    Premie:

    Service:

  • F František Volf

    Zeer prettige verzekering die niet moeilijk doet als er iets uitgekeerd moet worden

    Premie:

    Service:

  • J Jolanda van stuyvenberg

    Goede sevice, redelijke prijzen. Bij problemen wordt je netjes en snel behandeld.

    Premie:

    Service:

  • E Emile

    Bij het afsluiten van de verzekeringspolis was direct duidelijk wat er precies is verzekerd als ik kom te overlijden. Dat is prettig. Als extra heb ik nog 2000 euro bijverzekerd die mijn nabestaanden zelf kunnen gebruiken voor extra’s bij de uitvaart. Prima partij en voel me goed verzekerd. Premie is vrij hoog, maar ik ben ook al wat ouder.

    Premie:

    Service:

  • R Remco

    Prima service

    Premie:

    Service:

  • F Frans

    Ze zijn wat duurder dan de rest maar ik wilde dat mijn kinderen geld kregen en niet de ‘service’ van de verzekeraar verplicht moesten afnemen.

    Premie:

    Service:

  • T Tevreden klant

    Heel erg tevreden over de service. Premie gewoon laag!

    Premie:

    Service:

  • K Koen

    Voldoende lage premie naar mijn idee. Service Top!

    Premie:

    Service:

  • N Nienke

    Bij het afsloten van de verzekering vond ik het fijn dat ik kon aangeven wat ik verwacht qua uitvaartkosten en dat deze diensten dan ook direct zijn verzekerd nadat ik de polis afsloot. Premie kan wel wat beter, maar is ruim voldoende. BudgetUitvaart was iets goedkoper, maar heb het idee dat Nuvema wat professioneler is ingesteld.

    Premie:

    Service:

  • P Poppe

    Prima nononsense verzekeraar. Premie is best goed geprijsd, dacht ik. Vergeleken met de rest. Klantenservice was zeer uitgebreid in het beantwoorden van mijn vragen en namen echt de tijd. Top.

    Premie:

    Service:

  • O Olaf

    Toen ik 18 werd hebben mijn ouders voor mij een uitvaartverzekering geregeld bij Klaverblad, hierdoor heb ik maandelijks een lage premie en ben ik toch goed verzekerd.

    Premie:

    Service:

Wat vindt u van Lifetri?

Beoordeling premie
Beoordeling service